دویست و هفتاد و چهارمین جلسه هیئت مدیره مجمع خیرین کشور برگزار شد

04:522880

  دویست و هفتاد و چهارمین جلسه هیئت مدیره مجمع خیرین کشور برگزار شد و پس از تلاوت آیاتی از کلام الله مجید با سخنان مهندس حبیب الله بور بور، رییس هیئت مدیره مجمع خیرین کشور، جلسه رسمیت یافت.

میهمانان این جلسه هیئت مدیره دکتر حسینی مدیرعامل شرکت نرم افزاری تک چی (techchi) و طراح پلتفرم طرح نذر تخصص و دکتر طهماسبی مدیر امور اجتماعی سازمان نظام پزشکی کشور و مهندس جمشیدی مدیر واحد امور اجتماعی قرارگاه جهاد سازندگی و محرومیت زدایی سپاه پاسداران بودند.

اهم موارد ومصوبات مطرح شده در این جلسه به شرح ذیل است:

نظر به مصوبه مورخ ۱۴۰۱/۲/۷ شورای اجتماعی کشور در خصوص حمایت مجمع خیرین کشور در سرعت بخشیدن به تکمیل پروژه‌های نیمه تمام آموزشی و اجتماعی استان البرز، مقرر شد ولیئی، مدیر عامل و عضو هیئت مدیره مجمع خیرین کشور، برگزاری جلسه با حضور مدیران نوسازی مدارس کشور و استان البرز و دیگر خیرین و افراد حقیقی و حقوقی ذیربط را هماهنگ کنند تا موضوع به دقت بررسی و راهکار‌های اجرایی لازم ارائه شود.

پیرو مصوبه قبلی در خصوص درج موضوعات امور خیر و خیرین در کتب درسی مقرر شد دکتر رحماندوست، عضو هیئت مدیره مجمع خیرین کشور، تا حصول نتیجه این امر را پیگیری کنند.

 دکتر زارعی گزارشی از جلسات و مصوبات کمیته اشتغال و توانمندسازی و صیانت اجتماعی ستاد مبارزه با مواد مخدر ارائه کردند که مورد تقدیر رئیس و اعضای هیئت مدیره مجمع قرار گرفت.

این ستاد با اهدای لوح سپاس از همکاری‌های مجمع خیرین کشور و دکتر پرویز زارعی که به نمایندگی از مجمع در جلسات شرکت می‌کنند، تشکر به عمل آورده‌اند.

گزارش فعالیت‌ها و طرح‌های اجرای مهندس داوری فرماندار مشهد مقدس در حاشیه و مناطق محروم این شهر مطرح و مقرر گردید از ایشان جهت شرکت در دوازدهمین نشست فصلی مجمع مورخ ۱۴۰۲/۳/۳ دعوت به عمل آید.

دکتر حسینی اقدامات به عمل آمده در تهیه پلتفرم طرح نذر تخصص را تشریح کردند که پس از بحث و تبادل‌نظر مقرر شد طبق تفاهم نامه قبلی با سازمان نظام پزشکی کشور، کل عملیات اجرای طرح بویژه تهیه و اجرا و پشتیبانی پلتفرم برعهده سازمان نظام پزشکی و براساس پیشنهاد دکتر حسینی صورت پذیرد.

گزارش مدیر امور اجتماعی قرارگاه جهاد سازندگی و محرومیت زدایی سپاه پاسداران ارائه و مقرر شد پس از ارسال درخواست عضویت و مستندات این نهاد عضویت ایشان در نشست مورخ سوم خردادماه ۱۴۰۲ مطرح و در صورت تایید به عضویت مجمع نائل شوند.

مقرر شد گزارش کامل سفر اشکان تقی پور، عضو هیئت مدیره مجمع خیرین کشور و مدیر عامل موسسه خیریه نیک گامان، با موضوع نتایج دیدار با خیرین خارج از کشور و همچنین به دنبال آن سفر‌های ایشان به ۱۰ استان کشور به همراه نمایندگان خیرین ایرانی خارج از کشور و بازدید از پروژه‌های خیر ساز و خیری و افتتاح چند پروژه عام المنفعه بزرگ در این استان‌ها که با کمک خیرین خارج از کشور انجام شده است، در اولین جلسه هیئت مدیره پس از نشست فصلی انجام پذیرد.

در پایان جلسه برنامه نشست دوازدهمین نشست فصلی مجمع خیرین کشور که مقرر است در روز سوم خرداد ۱۴۰۲ در محل هتل فردوسی تهران برگزار شود مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و جزئیات برنامه تدوبن و مصوب شد.

لینک کوتاه
https://mkhk.ir /?p=6490

بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند