برگزاری دویست و هفتاد و سومین جلسه هیات مدیره مجمع خیرین کشور

04:02700

بیستم اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ جلسه دویست و هفتاد و سوم هیئت مدیره مجمع خیرین کشور با حضور کارگردان و مجری برنامه” زندگی پس از زندگی ” برگزار شد.

در ابتدای جلسه با تلاوت آیاتی از کلام الله مجید و سخنان مهندس حبیب الله بوربور، رییس هیئت مدیره مجمع خیرین کشور، جلسه هئیت مدیره رسمیت یافت.

عباس موزون کارگردان و مجری برنامه “زندگی پس از زندگی” که با موضوع روایت تجربه‌های نزدیک به مرگ اشخاص مختلف اخیراً از شبکه چهار سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش شد و از پربیننده‌ترین برنامه‌های صدا و سیما بود، میهمان این جلسه مجمع بود که با بیان اقدامات و فعالیت‌های فراوان که برای ساختن این برنامه کرده، خواهان همکاری و مساعدت خیرین در جهت توسعه این طرح و نیز پشتیبانی از سایت “حلالیت ” که مورد مراجعه افراد پرشماری جهت بیان تجربیات و عملکرد نادرست مانند اقدام به خودکشی، شدند. در این رابطه مقرر شد طی مکاتبه‌ای با وزارت کشور دعوت و حضور موزون در شورای اجتماعی کشور و بیان نقطه نظرات او مطرح شود. همچنین مواردی که در رابطه با اعمال خلاف عرف و شرع در سایت حلالیت ابراز می‌شود با کمک قوه قضاییه و بهره‌گیری از قضات بازنشسته، راهکار‌های ارائه خدماتٍ راهنمایی و مشاوره بررسی و اقدام شود.

همچنین با همکاری پژوهشکده نوآوری حقوقی، برنامه‌های کوتاه‌مدت تصویری و آموزشی در این رابطه تهیه و پخش شود.

 موسسه حضرت رقیه (س)، نگهداری و پشتیبانی سایت حلالیت را متقبل شدند.

 به پیشنهاد یکی از اعضای جلسه، دکتر موزون به عنوان سفیر اجتماعی مجمع خیرین کشور انتخاب شد.

 در ادامه جلسه مهندس بوربور گزارشی از جلسه ویژه در سازمان نظام پزشکی کشور با حضور افراد ذیربط و با موضوع ساخت پلتفرم طرح نذر تخصص ارائه کرد که حاصل جلسه فوق، توافق بر برگزاری جلسه تخصصی بعدی در روز پنج شنبه آینده و توافق طرفین در تهیه این پلتفرم بوده است.

مقرر شد در نشست فصلی مجمع در روز سوم خرداد ماه سال جاری از رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شعب استانی و نیز نمایندگان هلال احمر استان‌های ذیربط دعوت به عمل آید.

لینک کوتاه
https://mkhk.ir /?p=6476

بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند